پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی پيامدهای بين المللی انتخابات رياست جمهوری در جبهه مشارکت، ۲۷ ارديبهشت

در سومين جلسه از سلسله نشست های "تغيير سازنده با انتخابات دهم" که از سوی کميته اطلاع رسانی جبهه مشارکت ايران اسلامی برگزار می شود، روز يکشنبه ۲۷ ارديبهشت دکتر محسن امين زاده معاون وزير خارجه در دولت اصلاحات و رييس ستاد اصلاح طلبان حامی موسوی (ياران خاتمی) و علی مزروعی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و نماينده مردم تهران در مجلس ششم با موضوع "پيامدهای بين المللی انتخابات رياست جمهوری برای ايران" به ارايه بحث پرداخته و پاسخگوی پرسش خبرنگاران و حاضران در نشست خواهند بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين نشست که از ساعت ۱۷.۳۰ در محل دفتر مرکزی جبهه مشارکت آغاز می شود، ضمن بررسی جايگاه فعلی ايران در عرصه بين المللی، تاثيرات انتخابات ۲۲ خرداد و نتايج احتمالی آن بر نظام بين الملل و نيز جايگاه ايران در اين عرصه مورد بررسی قرار می گيرد. حضور کليه علاقه مندان و خبرنگاران در اين نشست آزاد است.
آدرس دفتر مرکزی جبهه مشارکت: تهران، خيابان سميه، بين خيابان شهيد سپهبد قرنی و استاد نجات الهی، پلاک ۱۸۰





















Copyright: gooya.com 2016