یکشنبه 7 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ربوده شدن حسين رحيمی و امين نيک زاده، ۲ دانشجوی دانشکده نفت اهواز توسط افراد ناشناس، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: در پی اعتراضات دانشجويان دانشکده نفت اهواز به نتايج انتخابات رياست جمهوری دوتن از دانشجويان به نام های حسين رحيمی و امين نيک زاده توسط افراد ناشناس ربوده شدند.

پس از اقدام، دانشجويان اين دانشکده در مقابل درب اصلی دانشگاه دست به تحصن زده و خواستار آزادی امين نيک زاده و حسين رحيمی شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امين نيک زاده از فعالين انجمن اسلامی دانشجويان و حسين رحيمی از فعالين انجمن علمی دانشجويی هستند که به هنگام خروج از دانشگاه ربوده شدند.

بنابرگفته دانشجويان يک دانشجوی بسيجی زمان خروج اين دو دانشجو از دانشگاه را گزارش کرده است که وی از شب گذشته در اتاق حراست دانشگاه به همراه رئيس بسيج و رييس جامعه اسلامی دانشگاه تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير دانشجويان دانشکده نفت اعلام کردند که تا زمان آزادی اين ۲ دانشجو به تحصن خود در مقابل دفتر حراست دانشگاه ادامه خواهند داد.

شب گذشته در ساعت ۳ بامداد، معاون سياسی استانداری خوزستان در جمع دانشجويان متحصن حضور يافت و اذعان کرد نيک زاده و رحيمی توسط سپاه بازداشت شده اند.

وی مدعی شد که نيروهای سپاه برای اين کار حکم قضايی داشته اند اما دانشجويان متحصن، بازداشت اين ۲ دانشجو را بيشتر شبيه به آدم ربايی و غير قانونی می دانند. به گفته ی دوستان امين نيک زاده که به هنگام بازداشت با او بوده اند به امين نيک زاده هيچ حکم جلبی نشان داده نشده است و جرم او تفهيم نشده است.

همچنين دانشجويان در اعتراض به بازداشت اين ۲ دانشجو امروز بر سر جلسه امتحان حاضر نشده و اعلام کردند تا زمان آزادی اين ۲ دانشجو در جلسات امتحان حضور نخواهند يافت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016