جمعه 8 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه جبهه مشارکت در مورد حادثه تروريستی زاهدان

به نام خدا

اقدام تروريستی و وحشيانه صورت گرفته در مسجد علی ابن ابی طالب زاهدان که به منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنان نمازگزار و نيز مجروح شدن تعداد ديگری از آنان شد، اقدامی ناجوانمردانه و آشوب‌طلبانه بوده است. مسلما کسانی که مرتکب اين جنايت هولناک شده‌‌اند را نه تعصب دينی و مذهبی خاص دارند و نه سودای ميهن. اين جنايت‌کاران آرمانی جز آشوب‌طلبی و خشونت‌مداری و رويايی جز تفرقه‌افکنی ندارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيستان و بلوچستان ساليان دراز مأمن و سرزمين آشتی و صلح و همزيستی برادرانه ميان اقوام و مذاهب گوناگون بوده است و امروز جاهلان و مزدورانی کم‌شمار اما بی‌مهار با بهره برداری از برخی غفلت‌ها و کاستی‌ها قصد آن کرده‌اند که با ايجاد آشوب و اختلاف افکنی اين آشتی و صلح را به خشونت و جنايت بيالايند.
جبهه مشارکت ايران اسلامی با محکوم کردن جنايت رخ داده در زاهدان ضمن عرض تسليت به بازماندگان شهدای اين جنايت و آرزوی سلامتی عاجل برای جراحت ديدگان از مقام‌های محلی و کشوری می‌خواهد که با بالا بردن درايت و تدبير و نيز با بهره‌گيری از تمام توان ملی ريشه پديد آمدن اين ناآرامی‌ها و آشوب‌طلبی‌ها و نيز عاملان و آمران اين جنايت را شناسايی کرده و با اتکا بر توان و نفوذ شخصيت‌های تأثيرگذار محلی و کشوری و نيز مرتفع کردن کاستی‌های موجود در اين استان مانع از تکرار و خدای ناخواسته گسترش دامنه اين خشونت‌ورزی‌ها شوند.

جبهه مشارکت ايران اسلامی





















Copyright: gooya.com 2016